Czy elastyczny System Contact Center istnieje?
Nie ma systemu uniwersalnego, więc na co należy zwracać uwagę przy doborze nowoczesnych rozwiązań? Już 7 lipca o godz. 10.00 nasz ekspert - Arkadiusz Rybacki przedstawi Państwu najnowsze rozwiązania w dziedzinie systemów obsługi Contact Center oraz kryteria, które trzeba brać pod uwagę przy wyborze platformy. Opowie również o wyzwaniach, przed jakimi stają obecne centra kontaktowe podczas przejścia na model pracy hybrydowej.
Jeśli chcesz dowiedzieć się:
- Jakie są obecne trendy w branży systemów Contact Center?
- Co oferuje światowy producent Cisco do budowy nowoczesnego Contact Center w Twojej organizacji?
- Czym różnią się rozwiązania on-premise oraz Cloud?
- Jak Webex Contact Center wpisuje się w oczekiwania rynku?
- Jak licencjonowane są produkty Cisco?
- Jakie ciekawe dodatki może oferować nowoczesny system Contact Center?
To wydarzenie jest dla Ciebie! Zarejestruj się już dziś!