Czy elastyczny System Contact Center istnieje?
Co powinno wpływać na wybór odpowiedniego rozwiązania? Jaki system Contact Center jest dla Ciebie?
Nie ma systemu uniwersalnego, więc na co należy zwracać uwagę przy doborze nowoczesnych rozwiązań? Już 7 lipca o godz. 10.00 nasz ekspert - Arkadiusz Rybacki przedstawi Państwu najnowsze rozwiązania w dziedzinie systemów obsługi Contact Center oraz kryteria, które trzeba brać pod uwagę przy wyborze platformy. Opowie również o wyzwaniach, przed jakimi stają obecne centra kontaktowe podczas przejścia na model pracy hybrydowej.
Jeśli chcesz dowiedzieć się:
- Jakie są obecne trendy w branży systemów Contact Center?
- Co oferuje światowy producent Cisco do budowy nowoczesnego Contact Center w Twojej organizacji?
- Czym różnią się rozwiązania on-premise oraz Cloud?
- Jak Webex Contact Center wpisuje się w oczekiwania rynku?
- Jak licencjonowane są produkty Cisco?
- Jakie ciekawe dodatki może oferować nowoczesny system Contact Center?
To wydarzenie jest dla Ciebie! Zarejestruj się już dziś!