pl
Skontaktuj się z nami
Co powinno wpływać na wybór odpowiedniego rozwiązania? Jaki system Contact Center jest dla Ciebie?

Nie ma systemu uniwersalnego, więc na co należy zwracać uwagę przy doborze nowoczesnych rozwiązań? Już 7 lipca o godz. 10.00 nasz ekspert - Arkadiusz Rybacki przedstawi Państwu najnowsze rozwiązania w dziedzinie systemów obsługi Contact Center oraz kryteria, które trzeba brać pod uwagę przy wyborze platformy. Opowie również o wyzwaniach, przed jakimi stają obecne centra kontaktowe podczas przejścia na model pracy hybrydowej.

Jeśli chcesz dowiedzieć się:

  • Jakie są obecne trendy w branży systemów Contact Center?
  • Co oferuje światowy producent Cisco do budowy nowoczesnego Contact Center w Twojej organizacji?
  • Czym różnią się rozwiązania on-premise oraz Cloud?
  • Jak Webex Contact Center wpisuje się w oczekiwania rynku?
  • Jak licencjonowane są produkty Cisco?
  • Jakie ciekawe dodatki może oferować nowoczesny system Contact Center?

To wydarzenie jest dla Ciebie! Zarejestruj się już dziś!