pl
Skontaktuj się z nami

Główni Partnerzy:

  • Microsoft
  • Firma będąca jednym z liderów branży nowych technologii - dostawca produktów i usług dla konsumentów oraz klientów instytucjonalnych i komercyjnych.

    Wśród sztandarowych produktów oferowanych przez Microsoft są między innymi:

    • rozwiązania ułatwiające komunikację i współpracę
    • rozwiązania pozwalające tworzyć infrastrukturę modelu cloud computing
    • rozwiązania dostarczane w formie usług w modelu cloud computing
    • system operacyjny Windows oraz Microsoft Office - powszechnie używany zestaw aplikacji wspierających komunikację i produktywność. rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics.

    Status partnerski Sevenet:

    Microsoft Gold Application Integration
    Microsoft Gold Communications
    Microsoft Gold Data Center 
    Microsoft Gold Project and Portfolio Management

  • CISCO
  • Cisco jest światowym liderem w dziedzinie rozwiązań sieciowych. Oferowane przez tą firmę rozwiązania obejmują bardzo szerokie portfolio produktów w zakresie m.in. następujących obszarów technologicznych:

    • Sieci LAN/WLAN/WAN,
    • Systemy zunifikowanej komunikacji ,
    • Contact Center,
    • Data center,
    • Bezpieczeństwo.

    Uzupełnieniem oferty produktowej – sprzęt/oprogramowanie, są usługi profesjonalne oraz usługi serwisowe.

    Status partnerski SEVENET:

    Gold Certified Partner

    Specjalizacje:  

    • Advanced Security Architecture Specialization
    • Advanced Collaboration Architecture Specialization
    • Advanced Data Center Architecture Specialization
    • Advanced Enterprise Networks Architecture Specialization
    • Advanced Unified Contact Center Enterprise Specialization
    • Collaboration SaaS Specialization
    • Customer Experience Specialization
  • NICE
  • Firma specjalizująca się w zakresie rozwiązań związanych z funkcjonowaniem systemów Contact Center. Obejmują one systemy nagrywania rozmów oraz ich analizy zarówno pod kątem optymalizacji pracy Contact Center, jak i bezpieczeństwa. Rozwiązania firmy Nice obejmują również systemy zarządzania czasem pracy w Contact Center.

     

    Status partnerski Sevenet:

    Gold Business Partner

  • IBM
  • Status partnerski

    SEVENET:

  • Check Point
  • Status partnerski Sevenet:

    Check Point *** Stars Partner

    Specjalizacja:

    Certified Collaborative Support Provider

  • MICROSENS
  • Status partnerski

    SEVENET:

  • Eleveo
  • Firma dostarcza zbiór narzędzi pozwalających na obsługę potrzeb klientów w zakresie nagrywania rozmów. Produkty realizują te zadania zapewniając spełnienie wymagań w zakresie jakości i wydajności.

    Status partnerski SEVENET:

    Certified

  • 7twenty
  • Firma, która od 2007 roku skupia się wokół scentralizowania wielu kanałów komunikacyjnych (e-mail, chat, SMS, social media, komunikatory, telefonia) w jeden spójny system do zarządzania kontaktami z klientami. Oferuje również zaawansowane narzędzia do zarządzania dokumentami (np. zdalny podpis), automatycznej obsługi klientów (chat-bot) czy biometrii twarzy (autentykacja na urządzeniach mobilnych).

  • Surfly
  • Firma znana z produktów wspierających obsługę klienta takich jak co-browse, współdzielenie dokumentów oraz sesje video-chat.