Skontaktuj się z nami
Miejsce pracy: Gdańsk

Opis stanowiska:

  • Obsługa zgłoszeń klientów,
  • Obsługa awarii,
  • Aktywna pomoc w licznych projektach,
  • Współpraca z innymi zespołami i inżynierami serwisu,

Wymagania:

  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • Systematyczność i uporządkowanie,
  • Znajomość w stopniu podstawowym technologii, urządzeń i protokołów używanych w sieciach telekomunikacyjnych i teleinformatycznych,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej,
  • Chęć rozwijania swoich kompetencji,

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwość rozwoju i samorealizacji,
  • Dostęp do najnowszych technologii,
  • Uczestnictwo w szkoleniach,
  • Dostęp do Laboratorium,
  • Szeroki pakiet socjalny,
  • Miłą atmosferę pracy.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy z dopiskiem „Operator Helpdesk - Gdańsk” rekrutacja@sevenet.pl

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Na dokumentach aplikacyjnych prosimy zamieścić poniższą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Sevenet S.A. z siedzibą w Gdańsku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest Sevenet S.A. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Galaktycznej 30A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Pobierz ofertę w pliku pdf: Operator Helpdesk (miejsce pracy: Gdańsk)

Dołącz do nas! Wyślij swoje CV!

Skontaktuj się z nami