Skontaktuj się z nami

WYZWANIE


Najważniejszą funkcjonalnością realizowaną przez Systemy Contact Center
jest zapewnienie obsługi kontaktu z klientem. Istnieje wiele procesów, takich
jak sprzedażowe lub windykacyjne, dla których niezwykle istotna jest
efektywna komunikacja z klientami w ramach połączeń wychodzących.
Połączenia te najczęściej organizowane są w postaci kampanii,
umożliwiających biznesowy podział kontaktów.

Sevenet Business Campaign Manager jest zaawansowanym narzędziem
służącym do organizacji i realizacji kampanii biznesowych wychodzących
(outbound) w środowiskach Contact Center. Wszelkie aspekty organizacji
działania kampanii są konfigurowane przez administratorów biznesowych bez
konieczności angażowania działu IT.

NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJE

Zarządzanie kampaniami przez administratorów biznesowych:

  • Tworzenie, uruchamianie i zatrzymywanie kampanii,
  • Konfiguracja strategii dzwonienia (preview, predictive, progressive, sterowanie
    naddzwanianiem i innymi opcjami realizacji kampanii),
  • Wykrywanie dubli i stosowanie listy numerów zakazanych - blacklist,
  • Priorytetyzacja kampanii,
  • Zasilanie kampanii kontaktami w trybach: online, offline,
  • Pełne raportowanie przebiegu realizacji kampanii.

Zarządzanie online kontaktami (grupowo oraz indywidualnie) w ramach kampanii:

  • Nadawanie priorytetów i sortowanie kontaktów,
  • Zamykanie/otwieranie kontaktów,
  • Dynamiczna zmiana numeru prezentowanego klientowi (kampanie głosowe).

DODATKOWO

  • Aplikacja Sevenet Business Campaign Manager jest kompatybilna z UCCE 10.5+,
  • Rozwiązanie dostępne zarówno w chmurze jak i on-premise,
  • Wsparcie dla RODO (GDPR),
  • Rozwiązanie działająe w trybie High Availability (HA),
  • Rozwiązanie dostępne w pakiecie Sevenet CC Application Suite.

 

Nasze kompetencje dla Twojej firmy

Skontaktuj się z nami

Partnerzy

  • Microsoft
  • CISCO
  • NICE
  • IBM
  • Check Point
  • MICROSENS
  • ZOOM