pl
Skontaktuj się z nami

WYZWANIE


Najważniejszą funkcjonalnością realizowaną przez Systemy Contact Center jest zapewnienie obsługi kontaktu z klientem. Istnieje wiele procesów, takich jak sprzedażowe lub windykacyjne, dla których niezwykle istotna jest efektywna komunikacja z klientami w ramach połączeń wychodzących. Połączenia te najczęściej organizowane są w postaci kampanii, umożliwiających biznesowy podział kontaktów.

Sevenet Business Campaign Manager jest zaawansowanym narzędziem służącym do organizacji i realizacji kampanii biznesowych wychodzących (outbound) w środowiskach Contact Center. Wszelkie aspekty organizacji działania kampanii są konfigurowane przez administratorów biznesowych bez konieczności angażowania działu IT.

NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJE

Zarządzanie kampaniami przez administratorów biznesowych:

  • Tworzenie, uruchamianie i zatrzymywanie kampanii,
  • Konfiguracja strategii dzwonienia (preview, predictive, progressive, sterowanie naddzwanianiem i innymi opcjami realizacji kampanii),
  • Wykrywanie dubli i stosowanie listy numerów zakazanych - blacklist,
  • Priorytetyzacja kampanii,
  • Zasilanie kampanii kontaktami w trybach: online, offline,
  • Pełne raportowanie przebiegu realizacji kampanii.

Zarządzanie online kontaktami (grupowo oraz indywidualnie) w ramach kampanii:

  • Nadawanie priorytetów i sortowanie kontaktów,
  • Zamykanie/otwieranie kontaktów,
  • Dynamiczna zmiana numeru prezentowanego klientowi (kampanie głosowe).

DODATKOWO

  • Aplikacja Sevenet Business Campaign Manager jest kompatybilna z UCCE 10.5+,
  • Rozwiązanie dostępne zarówno w chmurze jak i on-premise,
  • Wsparcie dla RODO (GDPR),
  • Rozwiązanie działająe w trybie High Availability (HA),
  • Rozwiązanie dostępne w pakiecie Sevenet CC Application Suite.

 

Nasze kompetencje dla Twojej firmy

Skontaktuj się z nami

Partnerzy

  • CISCO
  • NICE
  • IBM
  • Check Point
  • MICROSENS
  • Eleveo
  • Surfly
  • Veeam
  • Thales
  • Infoblox
  • Wallix