WYZWANIE
Kampanie wychodzące (outbound) w Contact Center mogą mieć różną specyfikę. W większości są one nastawione na maksymalizację skutecznych połączeń wychodzących (np. kampanie sprzedażowe bądź windykacyjne). Czasami dodatkowym wymaganiem jest krótki czas wydzwonienia kontaktu od momentu jego przekazania do Dialera.
Sevenet Real Time Dialer to komponent służący do wydzwaniania połączeń w ramach kampanii outbound w czasie rzeczywistym. Rozwiązanie doskonale sprawdza się w każdej sytuacji, w której klient oczekuje na połączenie po wykonanej przez siebie czynności (np. zgłoszenie prośby o pomoc podczas wypełniania formularza, składanie wniosku on-line o kredyt czy też autoryzacja dostępu do aplikacji mobilnej). Po przekazaniu kontaktu do dzwonienia, jest on natychmiast przekazywany do warstwy telefonicznej w celu nawiązania połączenia z klientem. Po uzyskaniu połączenia jest ono kierowane do IVR, gdzie może odbywać się jego dalsza obsługa w formie self-service, bądź bezpośrednio do agenta.
NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJE
DODATKOWO