pl
Skontaktuj się z nami

WYZWANIE

Podczas pracy w Contact Center konsultanci obsługują interakcje z klientami. Obsługa ta często jest powtarzalna i musi podlegać określonym standardom jakości. Jednym ze sposobów utrzymania odpowiedniego poziomu jest dostarczenie konsultantom narzędzia, które będzie im w tym pomagać.

Sevenet Skrypter to system zarządzania interaktywnymi skryptami, które są wyświetlane konsultantowi podczas rozmowy z klientem. Skrypty posiadają logikę zbudowaną przy wykorzystaniu drzew decyzyjnych, dzięki czemu wspierają różne scenariusze rozmowy, dając organizacji pełną kontrolę nad jej przebiegiem. Logika ta jest przygotowywana w edytorze skryptów - narzędziu drag & drop dostarczanym dla osób biznesowych. Przygotowanie oraz wdrożenie interaktywnych skryptów wspierających prowadzenie interakcji nie wymaga angażowania działu IT.

NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJE

Edytor skryptów:

  • Tworzenie i edycja skryptów na zasadzie drag & drop,
  • Graficzne definiowanie logiki przechodzenia między stronami skryptu w postaci drzewa,
  • Import definicji skryptu z pliku XML oraz eksport do pliku XML,
  • Testowanie i walidacja skryptów,
  • Łatwe projektowanie szablonów poprzez możliwość samodzielnej edycji i tworzenia skryptów,
  • Dodawanie i usuwanie biznesowych statusów zakończenia skryptu.

Administracja skryptów:

  • Zarządzanie użytkownikami,
  • Przeglądanie skryptów,
  • Generowanie dokumentacji skryptów,
  • Wyświetlanie i obsługa skryptów w trybie testowym,
  • Definiowanie globalnej listy przyczyn niepowodzeń obsługi interakcji,
  • Definiowanie kodów biznesowych zakończenia skryptu oraz ich statusów.

DODATKOWO

  • Aplikacja Sevenet Skrypter jest kompatybilna z UCCE 10.5+,
  • Rozwiązanie dostępne zarówno w chmurze jak i on-premise,
  • Wsparcie dla RODO (GDPR),
  • Rozwiązanie działające w trybie High Availability (HA),
  • Rozwiązanie dostępne w pakiecie Sevenet CC Application Suite.

Nasze kompetencje dla Twojej firmy

Skontaktuj się z nami

Partnerzy

  • Microsoft
  • CISCO
  • NICE
  • IBM
  • Check Point
  • MICROSENS
  • ZOOM
  • Microsoft
  • Cisco partner
  • NICE
  • IBM
  • Check point
  • MICROSENS
  • ZOOM