Skontaktuj się z nami
WYZWANIE
Podczas pracy w Contact Center konsultanci obsługują interakcje z klientami. Obsługa ta często jest powtarzalna i musi podlegać określonym standardom jakości. Jednym ze sposobów utrzymania odpowiedniego poziomu jest dostarczenie konsultantom narzędzia, które będzie im w tym pomagać.
Sevenet Skrypter to system zarządzania interaktywnymi skryptami, które są wyświetlane konsultantowi podczas rozmowy z klientem. Skrypty posiadają logikę zbudowaną przy wykorzystaniu drzew decyzyjnych, dzięki czemu wspierają różne scenariusze rozmowy, dając organizacji pełną kontrolę nad jej przebiegiem. Logika ta jest przygotowywana w edytorze skryptów - narzędziu drag & drop dostarczanym dla osób biznesowych. Przygotowanie oraz wdrożenie interaktywnych skryptów wspierających prowadzenie interakcji nie wymaga angażowania działu IT.
NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJE
Edytor skryptów:
Administracja skryptów:
DODATKOWO