pl
Skontaktuj się z nami

WYZWANIE

Systemy Contact Center to jedne z najlepiej opomiarowanych środowisk. Ich efektywne zarządzanie jest uwarunkowane dobrze dobranym i zweryfikowanym zestawem wskaźników i parametrów. Muszą one być szybko dostępne dla kierowników zespołów i pozostałej kadry zarządzającej.

Sevenet Supervisor jest zaawansowanym narzędziem służącym do monitorowania sytuacji w Contact Center. Dzięki niemu efektywność realizacji kampanii sprzedażowych, windykacyjnych oraz praca w ramach serwisów może być monitorowana w trybie online. Narzędzie wspiera podział prowadzonego biznesu na rozdzielne departamenty, które mogą działać niezależnie. W ramach każdego departamentu mogą zostać wydzielone dedykowane osoby, wykonujący zmiany przypisania kompetencji do agentów.

NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJE

Monitorowanie realizacji kampanii:

  • Wyświetlanie statystyk dla ruchu przychodzącego (min. SL, ATT, kolejka, inne),
  • Wyświetlanie statystyk dla ruchu wychodzącego (stopień wydzwonienia baz),
  • Wyświetlanie statystyk agentów (bieżący stan, historia zmian, OR, inne).

Zarządzanie kompetencjami agentów:

  • Przypisywanie i odpinanie kompetencji,
  • Aktywacja i dezaktywacja kompetencji (ręcznie lub o skonfigurowanym czasie),
  • Reset do kompetencji domyślnych.

DODATKOWO

  • Aplikacja Sevenet Supervisor jest kompatybilna z CCE 10.5+,
  • Rozwiązanie dostępne zarówno w chmurze jak i on premise,
  • Wsparcie dla RODO (GDPR),
  • Rozwiązanie działające w trybie High-Availability (HA),
  • Rozwiązanie dostępne w pakiecie Sevenet CC Application Suite.

Nasze kompetencje dla Twojej firmy

Skontaktuj się z nami

Partnerzy

  • Microsoft
  • CISCO
  • NICE
  • IBM
  • Check Point
  • MICROSENS
  • ZOOM
  • Microsoft
  • Cisco partner
  • NICE
  • IBM
  • Check point
  • MICROSENS
  • ZOOM