Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Obsługa zgłoszeń serwisowych,
- Obsługa awarii,
- Aktywna pomoc w licznych projektach,
- Współpraca z innymi zespołami i inżynierami serwisu,
- Przygotowanie wycen,
- Konfiguracja i nadzór urządzeń
- Prowadzenie dokumentacji
- Pełnienie obowiązku okresowego dyżuru.
Wymagania:
- Umiejętność pracy w zespole,
- Zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- Systematyczność i uporządkowanie,
- Znajomość w stopniu podstawowym technologii, urządzeń i protokołów używanych w sieciach telekomunikacyjnych i teleinformatycznych,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej,
- Chęć rozwijania swoich kompetencji,
- Prawo jazdy kat. B,
- Punktualność.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Możliwość rozwoju i samorealizacji,
- Dostęp do najnowszych technologii,
- Uczestnictwo w szkoleniach,
- Dostęp do Laboratorium,
- Szeroki pakiet socjalny,
- Miłą atmosferę pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy z dopiskiem: „Młodszy Specjalista ds. Serwisu”
rekrutacja@sevenet.pl
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Na dokumentach aplikacyjnych prosimy zamieścić poniższą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w niniejszej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr. 133 poz. 883).”
Pobierz ofertę w pliku pdf: Młodszy Specjalista ds. Serwisu (miejsce pracy: Warszawa)