pl
Skontaktuj się z nami
Miejsce pracy: Gdańsk

Opis stanowiska:

  • Obsługa zgłoszeń Klientów związanych z problemami technicznymi,
  • Wsparcie Klientów poprzez obsługę systemu zgłoszeń,
  • Eskalowanie skomplikowanych problemów,
  • Aktywna pomoc w licznych projektach,
  • Współpraca z innymi zespołami i inżynierami serwisu,

Wymagania:

  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • Praca w trybie zmianowym,
  • Systematyczność i uporządkowanie,
  • Znajomość w stopniu podstawowym technologii, urządzeń i protokołów używanych w sieciach telekomunikacyjnych i teleinformatycznych,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
  • Chęć rozwijania swoich kompetencji,
  • Znajomość pakietu MS Office w stopniu podstawowym,
  • Prawo jazdy kat. B,

Oferujemy:

  • Ciekawą i dynamiczną pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży IT,
  • Możliwość rozwoju w stabilnej firmie o udokumentowanym potencjale rynkowym,
  • Możliwość zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • Uczestnictwo w ciekawych projektach,
  • Możliwość uczenia się i otrzymywania ciekawych zadań,
  • Swobodną atmosferę oraz pracę w młodym i dynamicznym zespole,
  • Możliwość rozwoju w zakresie najnowszych technologii R@S, Data Center, Callaboration, Security, BAD,
  • Hybrydowy, elastyczny model pracy,
  • Spotkania integracyjne
  • Brak dress code`u
  • Program rekomendacji pracowników,
  • Benefity w ramach pakietu socjalnego (m.in. karta Multisport, opieka medyczna dla całej rodziny, ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do wakacji, dofinansowanie do Internetu, paczki świąteczne).

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego do 09.02.2025r. z dopiskiem „Operator Helpdesk - Gdańsk” na adres mailowy:

rekrutacja@sevenet.pl

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Pobierz ofertę w wersji PDF: Operator Helpdesk (miejsce pracy: Gdańsk)