Opis stanowiska:
- Obsługa zgłoszeń Klientów związanych z problemami technicznymi,
- Wsparcie Klientów poprzez obsługę systemu zgłoszeń,
- Eskalowanie skomplikowanych problemów,
- Aktywna pomoc w licznych projektach,
- Współpraca z innymi zespołami i inżynierami serwisu,
Wymagania:
- Umiejętność pracy w zespole,
- Zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- Praca w trybie zmianowym,
- Systematyczność i uporządkowanie,
- Znajomość w stopniu podstawowym technologii, urządzeń i protokołów używanych w sieciach telekomunikacyjnych i teleinformatycznych,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- Chęć rozwijania swoich kompetencji,
- Znajomość pakietu MS Office w stopniu podstawowym,
- Prawo jazdy kat. B,
Oferujemy:
- Ciekawą i dynamiczną pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży IT,
- Możliwość rozwoju w stabilnej firmie o udokumentowanym potencjale rynkowym,
- Możliwość zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- Uczestnictwo w ciekawych projektach,
- Możliwość uczenia się i otrzymywania ciekawych zadań,
- Swobodną atmosferę oraz pracę w młodym i dynamicznym zespole,
- Możliwość rozwoju w zakresie najnowszych technologii R@S, Data Center, Callaboration, Security, BAD,
- Hybrydowy, elastyczny model pracy,
- Spotkania integracyjne
- Brak dress code`u
- Program rekomendacji pracowników,
- Benefity w ramach pakietu socjalnego (m.in. karta Multisport, opieka medyczna dla całej rodziny, ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do wakacji, dofinansowanie do Internetu, paczki świąteczne).
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego do 09.02.2025r. z dopiskiem „Operator Helpdesk - Gdańsk” na adres mailowy:
rekrutacja@sevenet.pl
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
Pobierz ofertę w wersji PDF: Operator Helpdesk (miejsce pracy: Gdańsk)