Proponujemy zaawansowane rozwiązania wykorzystywane do organizacji współpracy i komunikacji między firmami i ich klientami.
Oferowane przez Sevenet platformy i usługi Contact Center są dopełniane przez dedykowane aplikacje oraz wysokiej jakości usługi serwisowo-utrzymaniowe. Rozwiązania te gwarantują podniesienie efektywności oraz optymalizację procesów kontaktu z klientami, co z kolei prowadzi do wymiernych korzyści dla organizacji.
Nowoczesna i skuteczna komunikacja z firmą jest jednym z kluczowych czynników, wpływających na wysoki poziom zadowolenia klientów ze świadczonych im usług. Staramy się pomóc firmom, z którymi współpracujemy, w takiej jej organizacji, aby poziom ten był w ich działaniach jak najwyższy. Wierzymy, że dzięki temu skrócimy i uprościmy im drogę do osiągnięcia sukcesu w zarówno w relacjach B2C jak i B2B. Dla nas, każde wdrażane rozwiązanie Contact Center to nowo pisana historia, którą tworzymy, wykorzystując doświadczenie z wszystkich poprzednich, w których mieliśmy okazje uczestniczyć