System integrujący się z usługą katalogową za pomocą protokołu LDAP i umożliwiający pobranie kontaktów z lokalnej bazy danych serwera. Dzięki temu na telefonach IP Cisco lub w przeglądarce internetowej udostępniona zostaje zaktualizowana książka telefoniczna z wieloma funkcjami wyszukiwania.
Wyszukiwanie kontaktu z poziomu telefonu IP polega na podaniu wybranego przez nas kryterium. Informacje, które otrzymujemy o danym kontakcie to: imię i nazwisko, numer telefonu IP, numer telefonu komórkowego, adres e-mail oraz szereg innych pól zdefiniowanych wcześniej przez administratora.
Istnieje również możliwość przeglądania kontaktów z poziomu przeglądarki internetowej. Interfejs jest wówczas osiągalny, jako strona internetowa www.
System billingowy Sevenet umożliwia generowanie raportów billingowych pozwalających na rozliczanie użytkowników systemu telefonii. Raporty billingowe oparte są o rekordy z informacjami o połączeniach wychodzących, którymi zasilany jest system. Aplikacja daje możliwość wykorzystania zaawansowanego mechanizmu konfiguracji systemu taryfikacyjnego, odpowiedzialnego za obliczanie kosztów wykonywanych połączeń. Dodatkową funkcjonalnością jest moduł kontroli kosztów, pozwalający na zdefiniowanie limitów kosztów dostępnych dla grup numerów.
System billingowy pozwala na kontrolę kosztów połączeń, ich rzeczywisty podział na zespoły zadaniowe, a nawet indywidualnych pracowników oraz monitorowanie komunikacji w firmie. System billingowy może być zasilany z różnych źródeł danych billingowych: systemu telefonii IP opartego o CUCM, analogowej centrali telefonicznej, bramek VOIP.
Panel dyspozytorski SEVENET pozwala na bieżące monitorowanie połączeń przychodzących i wychodzących. Aplikacja służy do zarządzania ruchem telefonicznym o dużym natężeniu. Z pewnością znajdzie swoje zastosowanie w sekretariatach firm, jak również w dyspozytorniach telefonicznych.
Działanie aplikacji oparte jest o CUCM i pozwala na przeprowadzenie takich akcji, jak: wykonywanie połączeń na numery zdefiniowane w domenie Call Managera oraz na numery spoza domeny (np. komórkowe), odbieranie połączeń, zawieszanie i odwieszanie rozmów, prowadzenie rozmów konferencyjnych, transferowanie rozmów, podgląd rozmów prowadzonych.
Dodatkowo aplikacja z racji swojej elastyczności umożliwia poszerzenie funkcjonalności o takie akcje, jak możliwość wchodzenia do połączenia na trzeciego (zamiast jednego z rozmówców), wymuszanie przerwania rozmowy, czy też wyrzucenie dowolnego rozmówcy z odbywającej rozmowy konferencyjnej.
Dedykowane aplikacje umożliwiają rozszerzenie funkcjonalności danego rozwiązania i zindywidualizowanie go pod kątem potrzeb klienta. Zespół programistów, z którym mam przyjemność współpracować to specjaliści, którzy na swoim koncie mają już kilka świetnie sprawdzających się aplikacji w środowisku telefonii IP, czy Contact Center.